Po tym jak telewizja FOX wydała najnowsze Promo serialu Fringe w internecie zawrzało. Fani serialu( i nie tylko) jednogłośnie zaczęli zachwycać się kreatywnością speców od reklamy. Amerykański Magazyn Entertainment Weekly przeprowadził wywiad z wicedyrektorem działu marketingu telewizji FOX - Dean'em Norris'em.
Norris powiedział, że telewizja zaczęła myśleć o nowym kreatywnym spocie zaraz po ogromnym sukcesie trailer'u odcinka "Entrada"
"Zaczęliśmy dostawać feedback od publiczności, która głównie pytała: "Jak telewizja FOX może zrobić coś tak wspaniałego dla serialu, który zamierza zabić? Zaczęliśmy czytać te komentarze i stwierdziliśmy, że musimy to wykorzystać!"Norris zapowiada również, że to nie jest koniec starań telewizji w kierunku "reaktywacji" piątkowych wieczorów z oczywistym udziałem serialu Fringe.
"Próbujemy "przebrandować" piątek, i to co chcemy osiągnąć to postrzeganie serialu Fringe jak zakazanego owocu.[...] Chcemy, aby nasza młoda grupa docelowa, która być może nie jest aktualnie głównym odbiorcom serialu mówiła: "To jest serial, którego moi rodzicie nie pozwalają mi oglądać - ale i tak to zrobię !"Bez wątpienia takie deklarację mogą uspokoić, że nasz serial nie skończy się po trzecim sezonie. Miejmy więc nadzieję, że kreatywność speców od reklamy zaczaruje piątkowe wieczory :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz